From pagenine.typepad.com, the 'Uninvited Umbudsman':
"The lamestream media told you:
Golf tournament this, Tiger Woods that, new high-tech putter blah blah, Master's Tourney scheduled, Women's Open, 19th hole drunkenness, all-day coverage, whispering at the putt, PGA, LPGA, now this word from our sponsors.
The Uninvited Ombudsman notes however that:
Firearm and hunting gear sales grew 4.1% in 2006, to $3.7 billion, to reach the number two spot in national athletic and sporting goods sales. This forced golf, at $3.66 billion, down into third place. Only exercise equipment had bigger sales than firearms/hunting gear.
"Bias and deception in the news takes many forms," according to sources close to the Uninvited Ombudsman. "This one is very subtle but very effective. Give a ton of exposure to one elite white-collar "sport" and make it seem mainstream, then totally black out another bigger sport, and pretend it doesn't exist, even though people spend more money on it. The impression the public gets then completely distorts the policy debates."
This is easily measured when the same "news" outlets conduct polls, and find the poll results closely match the stories they hand out, which surprises no one but the uninformed. Many poorly informed "news" consumers inaccurately take it for granted that golf is big time and shooting sports are marginal backwoods hobbies of fat toothless beer-guzzling destitute bubbas in dirty t-shirts living in shacks. This despite the proliferation of high-end firearm megastores like Cabellas, Bass Pro and Academy nationwide.
2006 Sales: Athletic and Sports Equipment
1. Exercise - $5.22 billion
2. Hunting and firearms - $3.71 billion
3. Golf - $3.66 billion
4. Athletic goods team sales - $2.62 billion
5. Fishing tackle - $2.22 billion
6. Camping - $1.53 billion
7. Optics - $1.01 billion
8. Snow skiing - $615.0 million
9. Billiards / indoor games - $570.9 million
10. Tennis - $419.8 million
Included in the hunting- and shooting-related equipment category are firearms ($2.18 billion in 2006 sales), airguns ($224.1 million), ammunition ($977.1 million), knives ($51.8 million), paintball guns/packages ($220.9 million) and reloading equipment ($52.0 million). A study conducted by author Alan Korwin found that Americans buy between five and nine billion rounds of ammunition yearly, none of which goes into crime. "So where does it go?" asked one reporter, incredulously. Downrange, buddy, downrange (and into storage...). "
Von pagenine.typepad.com, die "Uninvited Umbudsman ':
"Die Medien lamestream Sie sagte:
Golf-Turnier, Tiger Woods, dass neue High-Tech-Putter blah blah, Master-Turnier geplant, Women's Open, 19. Loch Trunkenheit, die alle Tag-Abdeckung, flüsternd in den Putt, PGA, LPGA, jetzt dieses Wort von unseren Sponsoren.
Unwillkommene Der Bürgerbeauftragte stellt jedoch fest, dass:
Schusswaffe und Jagdwaffen Umsatzwachstum 4,1% im Jahr 2006, auf 3,7 Mrd. $, bis zum Punkt Nummer zwei in den nationalen Sport-und Sportartikel Vertriebs. Dies zwang Golf, bei $ 3,66 Milliarden, in den dritten Platz. Nur Übung Ausrüstung hatte Umsatz größer als Schusswaffen / Jagd-Getriebe.
"Bias und Täuschung in den Medien hat viele Formen", so nah an den Quellen Uninvited Bürgerbeauftragten. "Dies ist ein sehr subtil, aber sehr effektiv. Geben Sie eine Tonnen der Exposition zu einer Elite-weißen Kragen" Sport "und es scheint Mainstream, dann völlig schwarz aus einem anderen größeren Sport-, und tun es nicht existiert, auch wenn die Menschen verbringen Mehr Geld für sie. Der Eindruck, die Öffentlichkeit erhält dann völlig verzerrt den politischen Debatten. "
Dies ist leicht zu messen, wenn die gleichen "news" Outlets Verhalten Umfragen, und finden Sie die Umfrageergebnisse eng mit den Geschichten, die sie aus der Hand, die Überraschungen niemand, aber die uninformiert. Viele schlecht informiert "news" ungenau Verbraucher gehen davon aus, dass Golf ist groß Zeit und Schießen Sportarten sind marginal Hinterwälder Hobbies Fett zahnlos Bier-Fresserei mittellos bubbas in schmutzigen T-Shirts leben in Hütten. Dies trotz der Verbreitung von High-End-Schusswaffe Megastores wie Cabellas, Bass Pro und Akademie bundesweit.
2006 Vertrieb: Athletik-und Sport-Equipment
1. Übung - $ 5,22 Mrd.
2. Jagd-und Schusswaffen - $ 3,71 Mrd.
3. Golf - $ 3,66 Mrd.
4. Athletic Waren Vertriebs-Team - $ 2,62 Mrd.
5. Angelgeräte - $ 2,22 Mrd.
6. Camping - $ 1,53 Mrd.
7. Optik - $ 1,01 Mrd.
8. Schnee Ski - $ 615,0 Mio.
9. Billard / Indoor-Spiele - $ 570,9 Mio.
10. Tennis - $ 419,8 Mio.
Inklusiv in der Jagd-und Shooting-Ausrüstung Kategorie sind Schusswaffen ($ 2,18 Milliarden Umsatz im Jahr 2006), airguns ($ 224,1 Millionen), Munition ($ 977,1 Millionen), Messer ($ 51,8 Mio.), Paintball-Waffen / Pakete ($ 220,9 Millionen) Geräte-und Wiederverladens ($ 52,0 Mio.). Eine Studie, die von Autor Alan Korwin gefunden, dass die Amerikaner kaufen zwischen fünf und neun Milliarden Schuss Munition jährlich, von denen keiner geht in die Kriminalität. "So, wo geht es hin?" Fragte ein Reporter, ungläubig. Downrange, Buddy, downrange (und in Lagerung ...). "
Posts and Comments from Readers
Please include yourself in the discussion. Post a comment.
Tuesday, April 15, 2008
page nine: SHOOTING OUTSHOOTS GOLF
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment